Takmer jesenná dumka

22. augusta 2016, adamgregor, Nezaradené

*Vietor je už akoby

*v stromoch jesene

*piánko mlčí  skrúšene

*spomienka v mojej komore

*núti ma k smutnej pokore.

 

*Lepšie mlčať ako kecať

*nemám prečo ani remcať

*kolo mňa mokrá hniloba

*na srdci z whisky ťažoba.

 

*Bez teba

*kruté väzenie

*bez teba

*nie som stvorenie.

*Bez teba

*vzdychajúc modlenie

*tíš, tíš,*

*ty sa už asi nevrátiš.

 

*Chodník, kde dážď je akrobat

*cvičiaci smutne v rytme kvapiek snáď

*pridávam z očí spomienku

*na kríž dám mokrú slamienku.

 

*Mlčíš -Bože a je to fér

*prijímam trest- bol som „frajer“

*odvtedy ani malý lok

*trvá to veru viac než rok.

 

 *Sneží mi v mojej hrive

*na piáne ťukám iba divé

*akože akordy bahnité

*ako vlna v mori

*moja chybammoja chyba

*v každom póri.

 

*Hral som sa trochu tajomne

*že niečo iné vo mne je.

*Bez teba

*to je väzenie

*bez teba

*nie som stvorenie.

 

*Bez teba modlenie

*tíš, tíš,

*ty sa mi už nevrátiš ?