Prepáčte

22. augusta 2016, adamgregor, Nezaradené

Prepáčte,

prebehlo mi v mysli,

práve som si všimol,

že ste si ma všimli,

chcel by som len,

aby ste si všimli,

že som si to všimol.

 

Prepáčte,

prebieha mi v mysli,

hľadám niečo s váhou,

chcem prelomiť ľady,

očný kontakt-Bože, tie vnady,

šepkám s chladnou parou.

 

Prepáčte,

ste veriaca azda,

asi ste odpoveď

mojich prosieb,

curriculum-spoveď,

minulosť je brázda.

 

Prepáčte,

ocino bol pekár,

ak má takú buchtu,

ľúbim sladké,

vidíte

a vzal som si fuchtľu.

 

Prepáčte,

stálo v mojej mysli,

nemáte povrázok?

Chcem nadviazať známosť

hoci v daždi.

Madame, ste riadna kosť,

mám na vás toľko otázok…

 

Prepáčte,

prebieha mi v mysli

nechcem sex na nôcku,

súhlasím aj ráno.

 

Nastúpila,

dvere klepli samo…

v očiach mám kvapôčku….

dlhej samoty-

tak trpím riadne- vlastné darmoty.