V daždi-v snehu-pod pražiacim slnkom

16. augusta 2016, adamgregor, Nezaradené

Od rána leje, leje a riadne, ani som nevzal dovnútra manželkin a môj dáždnik, ostali pred vstupom do domu, pod strieškou a tam sa tichúčko dotýkajú rúčkami a prevaľujú zo strany na stranu podľa toho ako silnie dážď alebo pofukuje vietor…a potom ma napadlo, že možno ku káve a možno len tak na zamyslenie niektorým príde vhod zopár poetických slov:

 

Zaľúbené dáždniky a hľa koľko nehy,

kvapky dažďa padajú ako dáke pehy

………..poď, chytím ťa za rúčku-

to je prvý krok,

potom možno obrúčku-

príjmeš o mesiac….o dva…rok…….

Zaľúbené dáždniky, jasné že sú mokré

kvapky dažďa suché sú,

ak si iba v okne.

Tvoja rúčka plastová a moja zas z dreva,

ja viem ako ty, ako si ma chcela…

Zaľúbené dáždniky a hľa koľko nehy,

kdeže všetko- všetko je

to sú lanské snehy…

Zaľúbené dáždniky-môj elegantný čierny

a tvoj bodkovaný

stále je mi verný,

prší, prší naše šťastie

zaľúbené dáždniky

láska stále rastie.