Založ si blog

Prší. . . tancujeme!

Bolo pol deviatej ráno, pracovné dopoludnie už rozbehnuté v plnom prúde, keď dorazil postarší pán, osemdesiatnik, k vybratiu stehov z prsta. Povedal, že sa ponáhľa, že má na deviatu niečo  dohodnuté. Videl som ako je nervózny a povedal som mu, aby si sadol, vedel som, že sa na neho sotva niekto pozrie skôr ako za hodinu. Díval sa každú chvíľu na hodinky a ja, keďže som práve nemal pacienta, tak som sa rozhodol pozrieť sa na ranu, na hojenie. Zistil som, že je rana dobre zahojená, tak som prehodil pár viet s jedným lekárom a pripravil som si všetko potrebné k odstráneniu stehov a k previazaniu rany. Zatiaľ čo som bol takto zamestnaný, opýtal som sa ho, či sa ponáhľa snáď kvôli ineh dohodnutej návšteve s iným lekárom. Odpovedal, že vôbec nie, ale že potrebuje ísť do sanatória, aby stihol poraňajkovať so svojou manželkou. Tak som sa zo slušnosti opýtal na jej zdravie. Povedal, že už je tam dosť dlho a že má Alzheimera.

A ako sme sa tak rozprávali povedal, že by ju znervóznilo a vyviedlo z miery, keby prišiel trošku neskôr. Smutne dodal, že jeho žena už dlho nevie, kto je a že ho viac ako päť rokov vôbec nespoznáva. To ma prekvapilo a opýtal som sa:“ A vy tam napriek tomu každé ráno idete i keď ona vlastne nevie, kto ste? Usmial sa, poklepal mi na ruku a dodal:“ Ona ma síce nepozná, ale ja stále viem, KTO JE ONA!“ Do očí sa mi natískali slzy a na telo mi nabehla husia koža a ko zimný dizain na pneumatikách.Pomyslel som si….tak takúto lásku by som chcel v živote mať! Skutočná láska nemusí byť ani telesná a dokonca ani romantická. Skutočná láska je v prijímaní všetkého, čo je, čo príde, čo bude i nebude! Najšťastnejší ľudia nemusia mať práve to najlepšie zo všetkého, oni si urobia to najlepšie z toho, čo majú! V živote ani nejde o to, ako prežiť búrky, ale skôr o to, ako tancovať v daždi. Všetci starneme, už zajtra môže dôjsť aj na nás! Užívajme si život naplno…má obmedzenú dobu platnosti!

 

Igor Junas, honorárny konzul Malajzie

26.08.2016

Igor Junas, honorárny konzul Malajzie Od roku 1995 vykonával funkciu generálneho honorárneho konzula Nórskeho kráľov Stva a to až do zriadenia jeho veľvyslanectva v Bratislave v roku 2005. V roku 2006 ho oslovili zástupcovia Malajzie, ktorú predtým už viackrát navštívil a vedel , že je to moderná, dynamická a dobre organizovaná krajina. Podobne ako Slovensko je veľmi [...]

Honorárny konzul Slovenska v Ugande nie je to isté ako honorárny konzul Ugandy na Slovensku

25.08.2016

Ak sa dostanete na stránky honorárneho konzulátu Ugandy iste mi dáte za pravdu, že informácie, ktoré sú tu publikované sú prehľadné, dosť detailné a prerozdelené naozaj do kategórií, ktoré ukazujú, že pán honorárny konzul Andrej Brna má jasno kam upriamovať svoju pozornosť-na charitu, teda konkrétna podpora pre Bwindi Community Hospital a vôbec pre zdravotníctvo [...]

Osobný bankrot Generálneho honorárneho konzula Seychelskej republiky na Slovensku A. Hryca

25.08.2016

Andrej Hryc, Seychely Známy herec, režisér a niekdajší šéf rádia Twist Andrej Hryc už dávnejšie priznal, že sám oslovil vládu exotickej krajiny, aby sa mohol stať ich honorárnym konzulom. Seychely sa mu totiž zapáčili počas dovolenky. Hovorca rezortu diplomacie Peter Stano okrem toho zdôrazňuje, že honorárnych konzulov nevyberá naše ministerstvo zahraničných vecí, ale [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 139537x
Priemerná čítanosť článkov: 2736x

Autor blogu

Kategórie

Archív